miércoles, 15 de marzo de 2017

Conte "El desig de Nadal" per Naomi


Naomí Martínez Dobrós




La història d´aquest conte és de la meua infància. La dedique a totes les persones que han perdut l´esperit del Nadal.
El meu nom és Anaïs i tinc sis anys. Aquest any els meus pares van decidir canviar de casa. Ens vam mudar a un xicotet poble on hi havia pocs xiquets. Amb el temps vaig intentar fer amics però no era gens fàcil. Els meus companys es coneixien des de menuts i jo no me trobava a gust. 
Jo desitjava tindre un amic amb qui jugar i passar-me-ho bé però el temps passava i no canviava res.
Una setmana abans de nadal  vaig acompanyar als meus pares a comprar. A l´aparcament del supermercat hi havia una xiqueta amb una gosseta i en vore-la vaig tindre clar quin regal volia: un gosset. D´aquesta manera el meu desig de tindre un amic es compliria i podria jugar i  no sentir-me ja sola.
A l´arribar a casa em vaig posar a esciure la carta al Pare Nöel
                      Benvolgut Pare Nöel
                      Aquest any m´he portat bé i m´agradaria una gosseta per a que fora la meua amiga i
                      per a mimar-la molt.                
                      Anaïs.

En acabar d´escriure vaig demanar als meus pares m´ajudaren a enviar-la però ells tenien por de que no arrribara a temps així que ma mare em va dir que podiem cremar la carta  i d´eixa manera es convertiria en fum màgic que arribaria ràpidament al Pol Nord i podria complir-se el meu desig. Ho vam fer.
Pocs dies després vaig anar una altra vegada amb mon pare al supermercat i en acabar la compra vam anar a un parc. Mentre jugava vaig escoltar entre els arbustos un so i li vaig demanar permís a mon pare per veure què era. Em va dir que sí, em vaig acostar i ...un gosset! Era un gosset!!! Mon pare em va dir si volia quedar-me´l i és clar que el volia. El vaig anomenar Kiko perquè em pareixia molt graciós i simpàtic.
Al dia següent era Nit Bona i després de sopar i abans d´anar a dormir vaig posar galetes i llet al costat de l´arbre. A l´endemà, en despertar, Kiko no estava a l´habitació com solia; rapidament vaig baixar al saló i hi havia un muntó de regals i entre ells una gran cistella amb un llaç de color roig.
Em vaig acostar a veue què seria i dins estaven Kiko i una gosseta xicoteta dormint.
   Mamà, papà, hi ha una gosseta amb Kiko!!- vaig cridar emocionada i feliç
Els meus pares van vindre sonrients i ma mare,abraçant-me, va dir:
                 -      Tu vas demanar un amic i ara en tens dos!
Així és com es va complir el meu desig de Nadal




No hay comentarios:

Publicar un comentario