domingo, 17 de abril de 2016

Creem endevinalles per als amiguets de 5 anys

Tinc banyes i no sóc bou
Tinc closca i no sóc caragol
Qui sóc?

Encara que parega una serp
puc ajudar-te a regar
i em pots obrir i tancar.

Pel mar estic pel riu també
Glu, glu, glu!
Me´n vaig
que estic asustat de tu.
Qui sóc?

Encara que visc al mar
de vegades en la paella em veuràs
Sempre vaig disfressada
amb bigot i armadura.
Qui sóc?


Em veuràs pel mar
em veuràs per terra
Quin goig anar navegant 
amb la meua vela!
Qui sóc?


Sóc l´animal més semblant
a una persona normal
i en la jungla em trobe
menjant i ballant.


A la teua mà puc estar 
i a escriure et puc ajudar
Qui sóc?


En la sabana estic
i a tots espante 
amb el meu rugit.


Sóc una corda amb vida
m´arrossegue per la terra.
Et vols apropar?
Millor no  que et puc mossegar.


Tinc un bigot de senyoret
però sóc un animal xicotet
i fuig quan veig un gatet


Tots em xafen i jo no xafe a ningú
Tots parlem de mi i jo no parle de ningú
Qui sóc?











No hay comentarios:

Publicar un comentario