sábado, 28 de diciembre de 2013

La fama, monòleg de Luis


Luis ens ha fet un monòleg que pareix reflexar el seu somni (Qui sap si alguna vegada  ho conseguirà!).


No vos aneu a creure el que em va  passar.
Estava jugant a futbol a la placeta. Una persona m´estava mirant atentament: era Tata Martino, l´entrenador del Barça. Es va apropar, em va dir que jugava molt bé i em va preguntar si volia fer unes proves per a jugar en el Barça.
-Sí, clar que sí. Quan tinc que anar?-li vaig preguntar
-Esta setmana,  si pot ser-em va dir ell.

Així va ser. Vaig anar a jugar i com era tan bo em van preguntar si volia firmar un contracte de cinc anys. Vaig firmar sense pensar-ho dues vegades.
El dissabte passat vam jugar contra el Reial Madrid i vam guanyar 5 a 1: un gol de Neymar, un altre de Messi i tres meus.
Ara sóc famós.
Aquest cap de setmana no tenim partit i he vingut a veure als meus pares, a la meua germana i, per suposat, a vosaltres. Ara vull invitar a tota la classe al Burguer King i veure una pel.licula. Qui s´apunta?

En quant va acabar Luis tota la classe el va aplaudir molt.

No hay comentarios:

Publicar un comentario